Що Робити, Якщо Настав Страховий Випадок за Кордоном

Зміст

  1. Що таке страховий випадок у туризмі
  2. Які випадки є страховими
  3. Яка подія не визнається страховим випадком
  4. Настав страховий випадок: що робити?
  5. Куди дзвонити при страховому випадку
  6. Як правильно описати страховий випадок

Що таке страховий випадок у туризмі

Плануючи відпустку або поїздку нікому не хочеться думати про погане. І вибираючи страхування багато людей також не замислюються, чому саме воно захищає. Особливо це стосується тих, хто полюбляє купувати страховий поліс перед самою поїздкою. Тому нерідко виходить так, що через неуважність туристів і зневагу до власної безпеки страхування не допомагає, а просто лежить серед інших документів. Звідси і з'являється безліч поганих відгуків про страхові та насторожене ставлення до них.

Оформляючи страхування, слід дуже уважно читати договір і умови відшкодування. Не за всі хвороби та нещасні випадки за кордоном страхова компанія буде виплачувати відшкодування. Навіть якщо вам здається очевидним, що якщо ви захворіли у подорожі, у вашому страховому договорі можуть бути зовсім інші умови. Важливо розуміти, що страховими випадками, за які передбачені страхові виплати, є тільки ті ризики, які прописані в полісі туристичного страхування.

Оформити Туристичну Страховку

Швидке оформлення за 5 хвилин

Підібрати

Які випадки є страховими

Страховий випадок - це подія, при настанні якої страхова компанія зобов'язана виплатити відшкодування. Перелік ризиків, які покриває страхування, чітко прописаний у договорі. Також варто звернути увагу на франшизу. Якщо франшиза нульова, то страхова компанія самостійно виплачує необхідне відшкодування. А наявність франшизи в страховому полісі показує, до якої суми туристу доведеться самостійно покривати свої витрати.

У кожен страховий поліс вже включені деякі опції. Однак їх список завжди можна розширити, додавши потрібні ризики. Що входить в страховий випадок і що можна додати в базовий страховий договір?

Страхування від невиїзду

Включати в страховий поліс страхування від невиїзду вигідно в будь-якому випадку. Доплата за цю функцію невелика. Але якщо ваш рейс скасують, то на квитках і трансфері ви понесете досить великі витрати. Тому в такому випадку набагато вигідніше доповнити страховий поліс такою опцією, ніж втрачати гроші, навіть не вирушив у подорож. Деякі компанії навіть пропонують страхування від невиїзду у разі, якщо є поважна причина. Все це вказується в полісі.

Виплата в разі втрати багажу

На жаль, таке трапляється. І нерідко. Тому, якщо ви подорожуєте без нічого, цією опцією можна знехтувати. А якщо возите з собою валізи або маєте щось цінне, то тоді не зайвим буде подбати про збереження речей.

Яка подія не визнається страховим випадком

Страхова може відмовити у відшкодуванні витрат навіть за страховими випадками, зазначеними у договорі. Причиною цього може послужити кілька речей:

  • Перебування туриста у нетверезому стані на момент отримання травми;
  • Оформлення страхування для людини, що вже перебуває за кордоном (іншою особою). Найчастіше це стосується українців, які перебувають за кордоном на заробітках. Якщо у них закінчується поліс, то часто вони просять родичів оформити страхування й відправити їм договір. У такому випадку страхова компанія може відмовити у виплатах.
  • Лікування хронічних захворювань. За допомогою туристичного поліса не можна лікувати за кордоном раптове загострення хронічної хвороби або провести планову операцію.
  • Невиправдані ризики, наприклад, спеціальне відвідування територій зі складною епідеміологічною ситуацією.
  • Невідповідність зазначеної та реальної мети поїздки. Туристичне страхування не покриває виробничі травми.
  • Пластичні та косметологічні послуги або операції.

Більш докладно щодо страхових випадків і умов виплат ви можете уточнити у компанії, з якою плануєте укласти договір. Умови страхування змінюються у різних страховиків, тому краще уточнювати питання, що цікавлять перед оформленням туристичного страхування.

Настав страховий випадок: що робити?

Щодо того, які випадки покриває страхування, ви можете дізнатися у свого страхового агента або прочитати в умовах поліса. Але також не всі туристи знають, що потрібно робити, якщо стався нещасний випадок або отримана травма. Куди бігти, кому дзвонити?

Перш за все, ще перед поїздкою або у дорозі краще уточнити, як саме відбувається відшкодування. Якщо вам доведеться платити за лікування самостійно, то необхідно зберегти всі документи, чеки та квитанції, видані вам іноземними лікарями та установами. Без відповідних підтверджень вашої хвороби, результатів огляду та висновків лікаря, як і без чеків про оплату, страхова компанія не відшкодовує ваші витрати.

Куди дзвонити при страховому випадку

В кожному страховому полісі вказані контактні номери телефонів. Саме по ним потрібно зв'язуватися зі своєю страховою компанією при настанні страхового випадку. Тому, щоб не розгубитися в екстреній ситуації, краще продублювати поліс і дати його своїм близьким людям або родичами. Тому що людям властиво губитися в непередбачених обставин. І на допомогу в такому випадку приходить електронний поліс туристичного страхування. Він завжди в телефоні під рукою, і за необхідності його можна завантажити на інший пристрій з вашої електронної пошти.

Як правильно описати страховий випадок

Для надання допомоги вам потрібно не тільки зателефонувати в свою страхову компанію, але й повідомити дані про себе. Потрібно надати особисту інформацію, ПІБ, назвати номер і дату страхового поліса, уточнити термін дії. Після цього потрібно описати симптоми захворювання або пояснити, що сталося, вказати своє місце перебування. Далі оператор пояснить вам, що робити далі, як відбудеться надання допомоги, назве вам адресу медичного закладу або домовиться про те, що вас туди доставлять на лікарняному транспорті. Це залежить від того, як саме працює страхова компанія.

Не забувайте зберігати всі квитанції та рецепти лікаря, а після повернення відразу ж звернутися в страхову компанію для компенсації страхового випадку.